Followers

Alhamdulillah , da kembali tenang :)

hey hey :) fuuhhh fuuhhh . da berhabok ! lama da kan aku tak update blog nie . da usang da aku tengok . weee~ :) bukn tanak update tapi kemalasan mnguasai diri ini . lgpum akhir-akhir nie bnyak sgt masalah yg perlu d'sattlekn . tp akhirnye , brakhir jugak msalah tu . Alhamdulillah :) kini aku tenang kembali :)
spanjang aku tak mluangkan masa dihadapan rumah pink aku nie , bnyak sgt hal yg berlaku . smpaikn aku trfikir 'rupanya inilah khidupn yg mesti aku tempuhi' tp bila bnyak masalah harus ditempuhi yg bermain difikiran aku 'bila masalah nie nak slesai ?? aku kena sabar , org laen lebey bnyak masalahnya' . tp bila sumenye da selesai harus aku katakan 'Alahmdulillah' :)
smpai sini dulu lah ceritera aku :) hal-hal laen tu aku akn update kemudian . blum bersedia lagi utk mnceritakn tentang prob ku :) udah dulu ya :) bhabyee- ^^,


Thanks for reading ! Jangan lupa comment, like and follow okay ;)

No comments: