Followers

selamat hari ayah buad arwah walid :'(


Ayah , Papa , Abah , Daddy , Walid , Abi , Baba . apa je panggilan yg dipanggil tapi mksudnye tetap sama . tanpa mreka siapalah kita . sperti panggilan Walid , panggilan manja aku dan family buad arwah ayahku . perginya ia tiada galang ganti . dia bagaikn penyuluh kehidupn aku skeluarga . dia juga penyuluh masa depan aku . ketiadaannye sejak 17-jun 2011 ketika umur aku 17 tahun . 
walid , kakak rindukan walid . dari kakak tadika smpai kakak form5 walid lha yg mghartar dan mnjemput kakak dari skoola . sejak walid tiada , hidup kakak , umi n adik-adik bnyak kekurangan . walid mmbesarkn kakak slama 17 tahun . walid slalu ada dengan kakak . walid hantar kaka pegy skoola , pegy tuisyen , smpaikn kakak nak kluar dgn kwn-kwn kakak pum , walid yg hantarkn . walid sgt prihatin pasal kakak . slpas tiadanya walid , hidup kakak , umi dan adik-adik sume berubah . hari nie cukup 2 tahun walid pergi tinggalkn kakak , umi n adik-adik :(
skelip mata walid pergi tinggalkn kami skeluarga . ketika kakak , umi n adik-adik perlukn walid , walid pergi mninggalkn kami . walid pergi mninggalkn 1 pesan yg smpai skrg kakak ingat dan kakak dah tunaikn . kakak ingat lagi ketika dlm perjalanan walid mnghantar kakak tuisyen , walid pernah pesan pada kakak ''kalo kakak tak dapat smbung blajar kt mana-mana , kakak masuk form6'' . pde masa itu kakak mnolak mentah-mentah suruhan walid . tp akhirnye kakak turuti dan tahun nie kakak hadapi STPM . alangkah bhagianya kalo pade masa skrg walid masih brsama kakak . mesti kakak trasa lagi sempurna hidup dan tenang smasa hadapi exm nnti dgn bekalan doa walid .
kakak tahu , walid tak mungkin brsama kakak , umi n adik-adik lagi . tapi kakak nak walid tahu jika kakak diberi kesempatan tuk brtemu walid , kakak nak mintak maaf atas sgala tingkah laku kakak yg mngguris hti walid . kakak sedar , bnyak kesilapan kakak pada walid . kakak bnyak melawan ckp walid , kakak ckp kasar dgn walid dan kakak tahu walid dah bnyak brkorban masa kerja walid tuk mnghantar dan mnjemput kakak dari skoola , walid bnyak mnghabiskn duit tuk kesenangan kakak , walid bnyak berkorban tuk kakak . walid dah mncurah sgala kasih sayang pada kakak .
perginya walid sgt mngejutkn family n sdare mara . krana perginya walid bgitu cepat . walid , kakak nak walid tahu , walid slalu dlm hati kakak . kakak tempatkn walid dilubuk hati kakak disebelah umi .
Ya Allah , temukan lah aku dan walidku walau hanya dalam mimpi krna aku sgt ingin memeluk dan mnciumnya , aku ingin mmohon keampunan darinya . aku sgtsgt rindukan kasih sayangnya . aku sgt rindukn kehidupan aku brsama walid :(
kakak doakan agar walid tenang di sana dan walid ditempatkn dlm kalangan org-org yg beriman . walid adalah ayah yg cukup sempurna tuk kakak . walid tiada peganti . kakak sgt-sgt perlukn walid . Al-fatihah buad walid di sana . dari kakak yg sgt mencintai walid smpai bila-bila :( jasa walid akn kakak kenang smpai bila-bila :'(
Selamat Hari Ayah , Walid :(

Thanks for reading ! Jangan lupa comment, like and follow okay ;)

No comments: